Contact event manager
Book your tickets
Workshop:Exportujte do zahraničí pomocí LinkedIn a dalších sociálních sítí
CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2
Středa, 9AM to 5PM
25 září, 2019
000000
Sociální sítě od základů změnily způsob, jakým dnes komunikujeme a hledáme informace. Stále populárnější jsou přitom i profesní sociální sítě, mezi které patří LinkedIn a Twitter.
Jen na LinkedIn dnes najdete více jak 1,6 milionu Čechů celosvětově potom necelých 620 milionů lidí. To pro exportéry otevírá úplně nové možnosti, jak mohou najít a oslovit nové obchodní partnery téměř po celém světě a to bez zbytečných nákladů.
Naučte se, jak jako exportér s profesními sociálními sítěmi komplexně pracovat: od budování osobní značky, přes digitální networking až po oslovení nového klienta a samotný prodej.
Co vám akce přinese?
- Společně se podíváme na to, co je Social Selling a jak koncept funguje v každodenní praxi
- Ukážeme aktuální trendy okolo hlavních sociálních sítí u nás i v zahraničí: Facebook, Twitter, LinkedIn a Instagram
- Upravíme si LinkedIn profily, které jsou naší digitální vizitkou v online prostředí
- Ukážeme vám, jak na LinkedIn a Twitter pracovat s online obsahem tak, abyste zaujali svou cílovou skupinu
- A nakonec se naučíte vyhledat a oslovit důležité obchodní kontakty přímo přes sociální sítě
- Kurzem vás provedeme pomocí prezentace a ukázek v jednotlivých online aplikací a sociálních sítí
Program workshopu:
Social Selling v kostce
- Co je Social Selling a jak koncept funguje v každodenní praxi
- Přehled hlavních sociálních sítí u nás i ve světě
Osobní značka profesionála v digitálním světě
- Jak si správně nastavit cílovou skupinu a vybrat klíčová slova
- Nastavení osobního profilu na LinkedIn
- Optimalizace osobního profilu pro vyhledávače
Oslovení cílové skupiny pomocí obsahu
- Jak a proč psát na LinkedIn vlastní příspěvky
- Kde hledat a jak efektivně sdílet obsah z externích zdrojů
- Využití obsahu jako networkingového nástroje v digitálním prostředí
- Konkrétní nástroje pro práci s obsahem
Od digitálního kontaktu až po nového zákazníka
- Jak potencionální klienty najít a zaujmout
- Metody oslovení budoucích partnerů
- Digitální networking v praxi
- Konkrétní nástroje pro práci s kontakty
Zdroj: CzechTrade