Získejte nové klienty z řad jihomoravských firem a pomozte jim vylepšit produkty, služby nebo komunikaci se zákazníky za až 100 000 korun od města Brna.
Jak je do procesu zapojený JIC?
1 - Všechny firmy předem proškolíme, jak efektivně zadávat práci a v čem je spolupráce s kreativci výhodná.
2 - Kromě vzájemného propojení už do vaší spolupráce ani komunikace nebudeme nijak zasahovat.
Můžete se zapojit?
Pokud se alespoň 5 let zabýváte některou z následujících oblastí, pak ano.
- Animace
Ať už ručně nebo v počítači, dokážete rozpohybovat každý obrázek a text. Díky tomu umíte vytvořit třeba poutavou reklamu. - Branding
Víte, že branding není jenom logo a značka. Je to celkový dojem, jaký mají zákazníci ze zboží a služeb. A vy ho umíte ovlivňovat. - Copywriting
Umíte to se slovy a svým klientům píšete poutavé reklamní a marketingové texty. Není pro vás problém otextovat web, vymyslet slogan nebo psát blog. - Design služeb
Dokážete se vcítit do potřeb zákazníka nebo uživatele a navrhujete řešení, jak mu produkty a služby upravit na míru. - Fotografie
Vy a váš špičkový fotoaparát nafotíte produkt, členy týmu i spoustu dalších věcí. Umíte se také postarat o postprodukci. - Grafický design
Vyberete firemní barvy, navrhnete logo a postaráte se i o plakáty. Zkrátka máte umělecké oko a dokážete ho zužitkovat v byznysu.
Hudba a zvuk
Bez sluchátek na uších vás prakticky není vidět. Skládáte, zpíváte, mixujete a děláte zkrátka cokoli, co souvisí s hudbou a zvukem. - Marketingová strategie
Dokážete klientovi poradit, do čeho má investovat, aby zvýšil prodej a loajalitu zákazníků. - PR
Zkratka označuje vztahy s veřejností a přesně to umíte. Komunikujete s veřejností nebo s médii a dokážete zajistit zpětnou vazbu. - Produktový / průmyslový design
Dokážete skloubit estetiku a funkcionalitu do jedinečného celku tak, že je hotový produkt jednoduše perfektní. - Video
Umíte obstarat techniku, natočit, a sestříhat video, případně dokážete sehnat tým lidí, kteří dohromady zajistí skvělý výsledek. - Webdesign
Dokážete navrhnout web, na který se budou návštěvníci rádi vracet. Rychle a intuitivně na něm totiž najdou vše, co potřebují. - Žádná nevyhovuje?
Navrhněte si vlastní kategorii! V registraci máte možnost popsat firmám, co přesně děláte.
Časový harmonogram
Začátek registrace - 2.11.2015
Můžete začít vytvářet svůj profil v kreativní galerii.
Konec registrace - 15.1.2016
Po tomto datu už nemůžete svůj profil upravovat, ani do něj nahrávat realizace a doporučení klientů.
Konec podávání žádostí - 25.3.2016
Nejpozději v tento den musíte firmě dodat nabídku spolupráce a odeslat kompletně vyplněnou žádost o JIC kreativní voucher.
Losování voucherů - poslední týden v dubnu 2016
Město Brno na projekt vyčlenilo 4 miliony korun, které rozdělíme mezi žádosti. V případě žádostí o více peněz budeme příjemce losovat.
Realizace projektů - květen - říjen 2016
Na realizaci sjednané spolupráce máte s firmou půl roku.
Konec podávání žádostí o proplacení - 28.10.2016
Do tohoto termínu může firma podat žádost o proplacení voucheru.
Proplacení voucherů - průběžně až do 15. 12. 2016
Vouchery proplácíme firmám zpětně, nejpozději ale do 15. 12. 2016.
Podmínky účasti v projektu JIC KREATIVNÍ VOUCHER
Pokud splníte následujících 5 podmínek a vyplníte online přihlášku, rádi váš profil uveřejníme v kreativní galerii:
- Jste fyzická nebo právnická osoba.
- Máte sídlo, provozovnu nebo jinak působíte v Jihomoravském kraji (máte tu například klienty).
- Ve vybraném oboru máte praxi minimálně 5 let.
- Pro každý zvolený obor doložíte minimálně 5 ukázek realizovaných prací.
- Uveřejníte minimálně 3 doporučení od svých klientů.
Podívejte se, jak může profil v kreativní galerii vypadat.
Více informací naleznete na JIC Brno, kde se můžete i registrovat.