Workshop:Exportujte do zahraničí pomocí LinkedIn a dalších sociálních sítí

Podrobnosti

  • CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2
  • Září 25, 2019
  • Středa, 9AM to 5PM

Contact event manager

1 2 3 4

Book your tickets

Thank you Kindly

Workshop:Exportujte do zahraničí pomocí LinkedIn a dalších sociálních sítí

CzechTrade, Dittrichova 21, Praha 2

Středa, 9AM to 5PM
Září 25, 2019

000000

Sociální sítě od základů změnily způsob, jakým dnes komunikujeme a hledáme informace. Stále populárnější jsou přitom i profesní sociální sítě, mezi které patří LinkedIn a Twitter.

Jen na LinkedIn dnes najdete více jak 1,6 milionu Čechů celosvětově potom necelých 620 milionů lidí. To pro exportéry otevírá úplně nové možnosti, jak mohou najít a oslovit nové obchodní partnery téměř po celém světě a to bez zbytečných nákladů.

Naučte se, jak jako exportér s profesními sociálními sítěmi komplexně pracovat: od budování osobní značky, přes digitální networking až po oslovení nového klienta a samotný prodej.

Co vám akce přinese?
– Společně se podíváme na to, co je Social Selling a jak koncept funguje v každodenní praxi
– Ukážeme aktuální trendy okolo hlavních sociálních sítí u nás i v zahraničí: Facebook, Twitter, LinkedIn a Instagram
– Upravíme si LinkedIn profily, které jsou naší digitální vizitkou v online prostředí
– Ukážeme vám, jak na LinkedIn a Twitter pracovat s online obsahem tak, abyste zaujali svou cílovou skupinu
– A nakonec se naučíte vyhledat a oslovit důležité obchodní kontakty přímo přes sociální sítě
– Kurzem vás provedeme pomocí prezentace a ukázek v jednotlivých online aplikací a sociálních sítí

Program workshopu:

Social Selling v kostce

  • Co je Social Selling a jak koncept funguje v každodenní praxi
  • Přehled hlavních sociálních sítí u nás i ve světě

Osobní značka profesionála v digitálním světě

  • Jak si správně nastavit cílovou skupinu a vybrat klíčová slova
  • Nastavení osobního profilu na LinkedIn
  • Optimalizace osobního profilu pro vyhledávače

Oslovení cílové skupiny pomocí obsahu

  • Jak a proč psát na LinkedIn vlastní příspěvky
  • Kde hledat a jak efektivně sdílet obsah z externích zdrojů
  • Využití obsahu jako networkingového nástroje v digitálním prostředí
  • Konkrétní nástroje pro práci s obsahem

Od digitálního kontaktu až po nového zákazníka

  • Jak potencionální klienty najít a zaujmout
  • Metody oslovení budoucích partnerů
  • Digitální networking v praxi
  • Konkrétní nástroje pro práci s kontakty

Zdroj: CzechTrade