Konference BRANDstorming

Konference

Podrobnosti

  • MAMA Shelter Prague
  • 3 září, 2020
  • Čtvrtek, 9AM to 4PM

Contact event manager

1 2 3 4

Book your tickets

Thank you Kindly

Konference BRANDstorming

MAMA Shelter Prague, Veletržní 1502/20, Praha

Čtvrtek, 9AM to 4PM
3 září, 2020

000000

Že design je až na prvním místě, ukáže BRANDstorming 2020

Přijďte se 3. září inspirovat úspěšnými kampaněmi do prostor MAMA Shelter Prague a posuňte svou značku o krok blíž k lovebrandu.
Řečníci konference BRANDstorming představí příběhy brandů, kterým se podařilo úspěšně prosadit na trhu, ať už začínaly zcela od nuly nebo navazovaly na dřívější tradici. K tomu jim často pomohl nejen kvalitní produkt a správný marketing, nápaditý design, ale i odvaha dělat věci jinak. Podrobný program si můžete prohlédnout na stránkách konference.

Na konferenci zazní tato témata:

Jaké jsou trendy průmyslového designu v posledních letech a jak design pomáhá růstu našich značek v zahraničí? O tom a o úspěšných realizacích českých výrobců a průmyslových designérů vám prozradí Hana Toclová z CzechTrade. Dozvíte se, proč CzechTrade vůbec pomáhá a podporuje kvalitní český design a jak se v průběhu 11 let značka DESIGN PRO EXPORT přizpůsobila trhu.

Velký prostor dostanou retro značky. Bezedná Česká síťovka udělala díru do světa a pak upadla v zapomnění. Teď je jí téměř sto let a je zpět v plné síle. Praktická, ekologická a moderní. Jak z tradičního českého vynálezu udělat lovebrand vám prozradí Karolína Pechová z POAK. Jak se proměňuje v čase tradiční organizace Sokol? Její moderní tvář a projekt SOKOL 2030 vám představí Marek Tesař z agentury Raul! O repositioningu značky Božkov firmy STOCK Plzeň vám povypráví Michal Jakl.

Jak na brandy, ze kterých padají brady? Michal Pastier z agentury ZARAGUZA představí ty nejlepší fungující FMCG kampaně. Uslyšíte příběh lokální obuvnické značky Vasky, kolem které se točí slova jako jsou tradice, lokálnost nebo udržitelnost. Na případovce piva Excelent od Plzeňského Prazdroje se dozvíte, jak uspět ve vysoce konkurenčním pivním segmentu a jak je důležitý čas zákazníka strávený se značkou. Advokátka Petra Stupková na praktických příkladech projde nejčastější omyly při budování brandu a dá vám pár užitečných rad, jak se při honbě za skvělým brandem nedostat „do tepláků“. Až 95 % nákupních rozhodnutí neděláme vědomě. Jak pracovat s podvědomím a spojovat se svojí značkou ty správné emoce a jedinečné asociace ukáže Vojtěch Prokeš, ředitel výzkumu v Behavio Labs.

A nakonec uslyšíte příběh Barbie od Mattela, která se z fashion panenky stala nositelkou diverzity a ukazuje holčičkám, že mohou být tím, kým chtějí být.

Zdroj: CzechTrade