JIC Kreativní voucher pro kreativce

Získejte nové klienty z řad jihomoravských firem a pomozte jim vylepšit produkty, služby nebo komunikaci se zákazníky za až 100 000 korun od města Brna.

Jak je do procesu zapojený JIC?

1 – Všechny firmy předem proškolíme, jak efektivně zadávat práci a v čem je spolupráce s kreativci výhodná.
2 – Kromě vzájemného propojení už do vaší spolupráce ani komunikace nebudeme nijak zasahovat.

Můžete se zapojit?

Pokud se alespoň 5 let zabýváte některou z následujících oblastí, pak ano.

  • Animace
    Ať už ručně nebo v počítači, dokážete rozpohybovat každý obrázek a text. Díky tomu umíte vytvořit třeba poutavou reklamu.
  • Branding
    Víte, že branding není jenom logo a značka. Je to celkový dojem, jaký mají zákazníci ze zboží a služeb. A vy ho umíte ovlivňovat.
  • Copywriting
    Umíte to se slovy a svým klientům píšete poutavé reklamní a marketingové texty. Není pro vás problém otextovat web, vymyslet slogan nebo psát blog.
  • Design služeb
    Dokážete se vcítit do potřeb zákazníka nebo uživatele a navrhujete řešení, jak mu produkty a služby upravit na míru.
  • Fotografie
    Vy a váš špičkový fotoaparát nafotíte produkt, členy týmu i spoustu dalších věcí. Umíte se také postarat o postprodukci.
  • Grafický design
    Vyberete firemní barvy, navrhnete logo a postaráte se i o plakáty. Zkrátka máte umělecké oko a dokážete ho zužitkovat v byznysu.
    Hudba a zvuk
    Bez sluchátek na uších vás prakticky není vidět. Skládáte, zpíváte, mixujete a děláte zkrátka cokoli, co souvisí s hudbou a zvukem.
  • Marketingová strategie
    Dokážete klientovi poradit, do čeho má investovat, aby zvýšil prodej a loajalitu zákazníků.
  • PR
    Zkratka označuje vztahy s veřejností a přesně to umíte. Komunikujete s veřejností nebo s médii a dokážete zajistit zpětnou vazbu.
  • Produktový / průmyslový design
    Dokážete skloubit estetiku a funkcionalitu do jedinečného celku tak, že je hotový produkt jednoduše perfektní.
  • Video
    Umíte obstarat techniku, natočit, a sestříhat video, případně dokážete sehnat tým lidí, kteří dohromady zajistí skvělý výsledek.
  • Webdesign
    Dokážete navrhnout web, na který se budou návštěvníci rádi vracet. Rychle a intuitivně na něm totiž najdou vše, co potřebují.
  • Žádná nevyhovuje?
    Navrhněte si vlastní kategorii! V registraci máte možnost popsat firmám, co přesně děláte.

Časový harmonogram

Začátek registrace – 2.11.2015
Můžete začít vytvářet svůj profil v kreativní galerii.

Konec registrace – 15.1.2016
Po tomto datu už nemůžete svůj profil upravovat, ani do něj nahrávat realizace a doporučení klientů.

Konec podávání žádostí – 25.3.2016
Nejpozději v tento den musíte firmě dodat nabídku spolupráce a odeslat kompletně vyplněnou žádost o JIC kreativní voucher.

Losování voucherů – poslední týden v dubnu 2016
Město Brno na projekt vyčlenilo 4 miliony korun, které rozdělíme mezi žádosti. V případě žádostí o více peněz budeme příjemce losovat.

Realizace projektů – květen – říjen 2016
Na realizaci sjednané spolupráce máte s firmou půl roku.

Konec podávání žádostí o proplacení – 28.10.2016
Do tohoto termínu může firma podat žádost o proplacení voucheru.

Proplacení voucherů – průběžně až do 15. 12. 2016
Vouchery proplácíme firmám zpětně, nejpozději ale do 15. 12. 2016.

Podmínky účasti v projektu JIC KREATIVNÍ VOUCHER

Pokud splníte následujících 5 podmínek a vyplníte online přihlášku, rádi váš profil uveřejníme v kreativní galerii:

  1. Jste fyzická nebo právnická osoba.
  2. Máte sídlo, provozovnu nebo jinak působíte v Jihomoravském kraji (máte tu například klienty).
  3. Ve vybraném oboru máte praxi minimálně 5 let.
  4. Pro každý zvolený obor doložíte minimálně 5 ukázek realizovaných prací.
  5. Uveřejníte minimálně 3 doporučení od svých klientů.

Podívejte se, jak může profil v kreativní galerii vypadat.

Více informací naleznete na JIC Brno, kde se můžete i registrovat.